Samenwerken met Van niets naar iets podcast

Youtube views (2024)
1200000
Spotify plays (2024)
90000
Instagram views (90 dagen)
1900000
TikTok views (2024)
4700000

Waarom adverteren in de Van niets naar iets podcast?

In onze podcast gaan we in gesprek met inspirerende en diverse ondernemers, zodat onze kleurrijke achterban zich kan herkennen in sterke rolmodellen. Onze doelgroep bestaat voornamelijk uit ambitieuze luisteraars en kijkers met een focus op ondernemerschap—een unieke en specifieke groep die lastig te bereiken is via mainstream media.

Jong ambitieus talent

Jonge mensen die dromen van een eigen onderneming en de eerste stappen willen zetten.

Ambitieuze young professionals

Mensen met een goed inkomen die overwegen de overstap naar het ondernemerschap te maken.

Ervaren professionals (35-45 jaar)

Ambitieuze individuen die verder zijn in hun carrière en op zoek zijn naar groei of een nieuwe uitdaging.

Ondernemers en investeerders

Ondernemende geesten en investeerders die inspiratie en nieuwe kansen zoeken.

Trouwe luisteraars

Sinds de start in 2021 heeft de podcast een hechte groep vaste luisteraars opgebouwd. Deze luisteraars kiezen er bewust voor om de afleveringen te volgen.

Advertenties die aansluiten bij de doelgroep

Wij werken uitsluitend samen met partners die goed aansluiten bij onze doelgroep. Hierdoor zijn de boodschappen altijd relevant en effectief.

Betrouwbare host

Met duizenden uren aan kijk- en luistertijd hebben de luisteraars een sterke band opgebouwd met de host. Dit versterkt het gevoel van vertrouwen en betrokkenheid.

Doelgroep lastig te bereiken via mainstream media

Jonge mensen die dromen van een eigen onderneming en de eerste stappen willen zetten.

Download de mediakit

Geïnteresseerd in een samenwerking? Bekijk onze mediakit en ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen.